1401-09-12 20:07
625
0
82497
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان تاکید کرد؛

تحول گلستان در گروی توجه به اقتصاد گردشگری/ گام دوم انقلاب باید مدیریت داشته‌ ها کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان گفت: در گام نخست انقلاب مدیریت داشته های خوبی را شاهد نبودیم و امید داریم با همکاری فعالان اقتصادی در گام دوم مدیریت داشته های استان را ارتقاء دهیم.

به گزارش گلستان ما؛ محمدجواد ساوری عصر امروز در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری استان با حضور فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: هر رشته ای از کلاف سردرگم عدم توسعه استان را بررسی می کردیم به عدم هماهنگی و عدم ایجاد هم افزایی می رسیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان  ادامه داد: ما نه تنها نتوانستیم جذب سرمایه گذار کنیم بلکه همشهریان خوبی که در استان به فکر سرمایه گذاری بودند را نیز فراری دادیم و این برآیند 30 سال استان شدن گلستان است.

ساوری بیان کرد: در طول این مدت ما «گل ستان» بودیم و اجازه ندادیم استعدادهای استان شکوفا شود و امروز می خواهیم با همکاری یکدیگر و هم افزایی به گلستان برسیم و در این مسیر می دانیم فراز و نشیب زیادی را پیشرو داریم.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کلیدواژه هایی را ارائه کردند و باید به آن توجه کنیم، تاکید ما این است با وجود اینکه گلستان را به یک استان کشاورزی می شناسند  اگر بخش گردشگری را فعال کنیم تحول اتفاق می افتد ولی متاسفانه در دستگاه های اجرایی این هم افزایی وجود ندارد.

این مقام مسئول ابراز داشت: در گام نخست انقلاب مدیریت داشته های خوبی را شاهد نبودیم و امید داریم با همکاری فعالان اقتصادی در گام دوم مدیریت داشته های استان را ارتقاء دهیم.

ساوری ابراز داشت: برای رسیدن به توسعه در بخش های گردشگری باید به فعالان اقتصادی استان توجه کنیم، حضور فعالان اقتصادی در استان باری ما نعمت ارزشمند است و باید شرایط سرمایه گذاری در بخش گردشگری را فراهم کنیم.

وی گفت: برای زدودن بروکراسی اداری و فراهم سازی بستر سرمایه گذاری باید تلاش کنیم،استان از حرف زدن و عمل نکردند و مصوب کردند و اجرا نکردند در این شرایط قرار داریم و نمونه آن جزیره آشوراده است که 16 سال بلاتکلیف است و به عنوان مانع گردشگری استان به شمار می رود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.